3ο Γενικό Λύκειο Ζωγράφου

«Η εκπαίδευση είναι δύναμη που γιατρεύει την ψυχή» Πλάτων

Βασικό μενού

Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Αρχική
  • Ανακοινώσεις 3ου Λυκείου
    • Καθηγητές
    • Ανακοινώσεις
    • Για Καθηγητές
    • Ημέρες και Ώρες Υποδοχής Γονέων
    • Ωρολόγιο Πρόγραμμα
    • Για Μαθητές
    • Κατάσταση επιτυχόντων μαθητών
    • Πανελλήνιες Εξετάσεις
      • Για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις
      • Θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων
      • Στατιστικά Στοιχεία
    • Εξεταστέα ύλη προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων
      • Ύλη Α΄τάξης
      • Ύλη Β΄τάξης
      • Ύλη Γ΄τάξης
    • Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
    • Ανακοινώσεις(-2015)
  • Εξετάσεις/Τράπεζα Θεμάτων
  • Εκδρομές – Επισκέψεις
  • Δραστηριότητες / Εργασίες
    • Ερευνητικές Εργασίες (Project) μαθητών
      • Σχολικό Έτος 2011 – 2012
      • Σχολικό Έτος 2012 – 2013
      • Σχολικό Έτος 2013 – 2014
      • Σχολικό Έτος 2014 – 2015
      • Σχολικό Έτος 2015 – 2016
      • Σχολικό Έτος 2016 – 2017
      • Σχολικό Έτος 2017 – 2018
      • Σχολικό Έτος 2018 – 2019
    • Άρθρα – Eργασίες –
    • Σχολικές γιορτές – εκδηλώσεις
    • Σχολικοί Αγώνες
  • Σύνδεσμοι
  • Επικοινωνία

Ωρολόγιο Πρόγραμμα

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε

το ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ σχολ. έτους 2019 – 2020 του Σχολείου μας.

Find more about Weather in Αθήνα, GR
Click for weather forecast

Η ιστοσελίδα του 3ου Λυκείου

Η ιστοσελίδα του 3ου Λυκείου Ζωγράφου

Στατιστικά Πανελληνίων 3ου ΓΕΛ Ζωγράφου

Στατιστικά Στοιχεία στην επίδοση των μαθητών του 3ου ΓΕΛ Ζωγράφου στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2014

Στατιστικά Στοιχεία στην επίδοση των μαθητών του 3ου ΓΕΛ Ζωγράφου στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2014

Εικόνες του Σχολείου

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Η Δικτυακή Εκπαιδευτική πύλη του Υπουργείου Παιδείας

Η Δικτυακή Εκπαιδευτική πύλη του Υπουργείου Παιδείας

Η εξέλιξη της Ελληνικής Ιστορίας

Η εξέλιξη της Ελληνικής Ιστορίας. Από την Ηλεκτρονική Εγκυκλοπαίδεια του ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού

Η εξέλιξη της Ελληνικής ιστορίας. (Από την Ηλεκτρονική Εγκυκλοπαίδεια για την Ιστορία και τον Πολιτισμό του ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού)

European School Radio

Το πρώτο μαθητικό ραδιόφωνο

Το πρώτο μαθητικό ραδιόφωνο

Εμφάνιση των tweets του 3ου Λυκείου

  • Διεθνής Ημέρα για την εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων και του Ρατσισμού bit.ly/1xImcxb 6 years ago
  • Μερικές βασικές ερωτήσεις για το bullying bit.ly/1KTrIbN 6 years ago
  • Ψηφιακή απειλή στο παιδικό δωμάτιο bit.ly/1GdNDUe 6 years ago
Follow @3lykzografou

Αναζήτηση

Δημοφιλή άρθρα & σελίδες

  • Επικοινωνία
    Επικοινωνία
  • Ερευνητικές Εργασίες (Project) μαθητών
    Ερευνητικές Εργασίες (Project) μαθητών
  • Η διαχείριση των κρίσεων στη σχολική τάξη
    Η διαχείριση των κρίσεων στη σχολική τάξη
  • Ανακοινώσεις
    Ανακοινώσεις
  • Ανακοινώσεις 3ου Λυκείου
    Ανακοινώσεις 3ου Λυκείου
  • Το "καμπανάκι" κρούουν επιστήμονες για τα κορίτσια που ντύνονται προκλητικά και βάφονται έντονα
    Το "καμπανάκι" κρούουν επιστήμονες για τα κορίτσια που ντύνονται προκλητικά και βάφονται έντονα

Αρχείο

bullying facebook internet social media Ακρόπολη Ανθρώπινες σχέσεις Αριστοτέλης Μαθηματικά άγχος άνθρωποι άνθρωπος έφηβοι έφηβος αποτυχία απόδοση αυτοπεποίθηση βία βία στο σχολείο βιβλία γιορτές γνώση γονείς δάσκαλος διάβασμα διαδίκτυο δυσλεξία εθισμός ειδήσεις εκπαίδευση εκπαιδευτικά εκφοβισμός ελευθερία εξάρτηση εξέλιξη εξετάσεις επίδοση επαγγελματική αποκατάσταση επιθετικότητα επικοινωνία επιστήμη επιτυχία ευτυχία ευφυΐα εφηβεία ζωή ηθική καθηγητές κατανόηση κοινωνία κοινωνικά δίκτυα λογοτεχνία μάθηση μαθήματα μαθησιακές δυσκολίες μαθητές μαθητής νοημοσύνη οικογένεια ουσίες παιδί παιδαγωγικά παιδεία παιδιά σκέψη συμπεριφορά σχέσεις σχολείο σχολική βία σχολικός εκφοβισμός τεχνολογία φιλία φιλοσοφία φυσική φόβος ψυχολογία

3lykzografou@gmail.com

Μαζί με 19 ακόμα followers

Blog Stats

  • 187.802 hits
Map
Blog στο WordPress.com.
Ακύρωση

 
Φόρτωση σχόλιων...
Σχόλιο
    ×
    Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
    To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy