3ο Γενικό Λύκειο Ζωγράφου

«Η εκπαίδευση είναι δύναμη που γιατρεύει την ψυχή» Πλάτων

Βασικό μενού

Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Αρχική
  • Ανακοινώσεις 3ου Λυκείου
    • Καθηγητές
    • Ανακοινώσεις
    • Για Καθηγητές
    • Ημέρες και Ώρες Υποδοχής Γονέων
    • Ωρολόγιο Πρόγραμμα
    • Για Μαθητές
    • Κατάσταση επιτυχόντων μαθητών
    • Πανελλήνιες Εξετάσεις
      • Για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις
      • Θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων
      • Στατιστικά Στοιχεία
    • Εξεταστέα ύλη προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων
      • Ύλη Α΄τάξης
      • Ύλη Β΄τάξης
      • Ύλη Γ΄τάξης
    • Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
    • Ανακοινώσεις(-2015)
  • Εξετάσεις/Τράπεζα Θεμάτων
  • Εκδρομές – Επισκέψεις
  • Δραστηριότητες / Εργασίες
    • Ερευνητικές Εργασίες (Project) μαθητών
      • Σχολικό Έτος 2011 – 2012
      • Σχολικό Έτος 2012 – 2013
      • Σχολικό Έτος 2013 – 2014
      • Σχολικό Έτος 2014 – 2015
      • Σχολικό Έτος 2015 – 2016
      • Σχολικό Έτος 2016 – 2017
      • Σχολικό Έτος 2017 – 2018
      • Σχολικό Έτος 2018 – 2019
    • Άρθρα – Eργασίες –
    • Σχολικές γιορτές – εκδηλώσεις
    • Σχολικοί Αγώνες
  • Σύνδεσμοι
  • Επικοινωνία

Πλοήγηση άρθρων

← ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ για πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ – ΜΟΝΟ ΜΑΘΗΤΕΣ
Νοέ. 26 2020

Ενεργοποίηση Επταμελών Επιτροπών


Δελτίο Τύπου για έναρξη Επταμελών
Λήψη

Εγκύκλιος
Λήψη

Βαθμολογία:

Share this:

  • Email
  • Περισσότερα
  • Facebook
  • Twitter
  • Εκτύπωση

Μου αρέσει αυτό:

Μου αρέσει! Φόρτωση...

Σχετικά

By 3ο Λύκειο Ζωγράφου • Posted in Άρθρα-Παιδαγωγικά-Ειδήσεις

Πλοήγηση άρθρων

← ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ για πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ – ΜΟΝΟ ΜΑΘΗΤΕΣ
Find more about Weather in Αθήνα, GR
Click for weather forecast

Η ιστοσελίδα του 3ου Λυκείου

Η ιστοσελίδα του 3ου Λυκείου Ζωγράφου

Στατιστικά Πανελληνίων 3ου ΓΕΛ Ζωγράφου

Στατιστικά Στοιχεία στην επίδοση των μαθητών του 3ου ΓΕΛ Ζωγράφου στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2014

Στατιστικά Στοιχεία στην επίδοση των μαθητών του 3ου ΓΕΛ Ζωγράφου στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2014

Εικόνες του Σχολείου

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Η Δικτυακή Εκπαιδευτική πύλη του Υπουργείου Παιδείας

Η Δικτυακή Εκπαιδευτική πύλη του Υπουργείου Παιδείας

Η εξέλιξη της Ελληνικής Ιστορίας

Η εξέλιξη της Ελληνικής Ιστορίας. Από την Ηλεκτρονική Εγκυκλοπαίδεια του ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού

Η εξέλιξη της Ελληνικής ιστορίας. (Από την Ηλεκτρονική Εγκυκλοπαίδεια για την Ιστορία και τον Πολιτισμό του ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού)

European School Radio

Το πρώτο μαθητικό ραδιόφωνο

Το πρώτο μαθητικό ραδιόφωνο

Εμφάνιση των tweets του 3ου Λυκείου

  • Διεθνής Ημέρα για την εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων και του Ρατσισμού bit.ly/1xImcxb 5 years ago
  • Μερικές βασικές ερωτήσεις για το bullying bit.ly/1KTrIbN 5 years ago
  • Ψηφιακή απειλή στο παιδικό δωμάτιο bit.ly/1GdNDUe 5 years ago
Follow @3lykzografou

Αναζήτηση

Δημοφιλή άρθρα & σελίδες

  • Για Καθηγητές
    Για Καθηγητές
  • Η αξία του σεβασμού και της ανεκτικότητας
    Η αξία του σεβασμού και της ανεκτικότητας
  • Κατάσταση επιτυχόντων μαθητών
    Κατάσταση επιτυχόντων μαθητών
  • Παράγοντες που επηρεάζουν τη σχολική επίδοση των μαθητών
    Παράγοντες που επηρεάζουν τη σχολική επίδοση των μαθητών
  • Επικοινωνία
    Επικοινωνία
  • Καθηγητές
    Καθηγητές

Αρχείο

bullying facebook internet social media Ακρόπολη Ανθρώπινες σχέσεις Αριστοτέλης Μαθηματικά άγχος άνθρωποι άνθρωπος έφηβοι έφηβος αποτυχία απόδοση αυτοπεποίθηση βία βία στο σχολείο βιβλία γιορτές γνώση γονείς δάσκαλος διάβασμα διαδίκτυο δυσλεξία εθισμός ειδήσεις εκπαίδευση εκπαιδευτικά εκφοβισμός ελευθερία εξάρτηση εξέλιξη εξετάσεις επίδοση επαγγελματική αποκατάσταση επιθετικότητα επικοινωνία επιστήμη επιτυχία ευτυχία ευφυΐα εφηβεία ζωή ηθική καθηγητές κατανόηση κοινωνία κοινωνικά δίκτυα λογοτεχνία μάθηση μαθήματα μαθησιακές δυσκολίες μαθητές μαθητής νοημοσύνη οικογένεια ουσίες παιδί παιδαγωγικά παιδεία παιδιά σκέψη συμπεριφορά σχέσεις σχολείο σχολική βία σχολικός εκφοβισμός τεχνολογία φιλία φιλοσοφία φυσική φόβος ψυχολογία

3lykzografou@gmail.com

Μαζί με 19 ακόμα followers

Blog Stats

  • 185.774 hits
Map
Blog στο WordPress.com.
loading Άκυρο
Δεν ήταν δυνατή η αποστολή της δημοσίευσης - ελέγξτε την διεύθυνση email!
Ο έλεγχος του email απέτυχε, παρακαλώ προσπαθήστε ξανά
Το ιστολόγιο σας δεν μπορεί να κοινοποιεί δημοσιεύσεις μέσω email.
Ακύρωση
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
Αρέσει σε %d bloggers: